LECȚII CU PROFESORUL, săptămânal, cu durata de 90’ , organizate și livrate în baza curiculei școlare și cerințelor de pregătire pentru examenele naționale și internaționale Cambridge
Centrele Neuron English din Arad şi Timisoara sunt ambele Centre Acreditate de Pregătire Cambridge. Profesorii au la rândul lor certificate de pregătire pedagogică fie obţinute în instituţiile de educaţie din România, fie emise direct de Cambridge. Materialele de pregătire sunt atent selecţionate de către profesori examinatori Cambdrige.
Nivelurile Cambridge pentru care pregătim sunt:
PLATFORMĂ ONLINE (învăţare naturală) prin acces nelimitat la o platformă online inovatoare și interactivă. Copiii pot accesa platforma oricând (în orice zi a săptămânii și în orice interval al zilei), protocolul recomandat fiind de 3 sau 5 zile /săptămână, câte 30’/zi.
Două module de învățare, cu interfață prietenoasă pentru copii, a caror nivel de limbă crește de la începător până la nivel bacalaureat Marea Britanie
Programul FastForWord are baze ştiinţifice, fiind creat de neurolingvişti. Este un program eficient care accelerează capacitatea de învățare a creierului, prin crearea hărţilor mentale şi a automatismelor, făcând procesul de învățare mai ușor și mai rapid.
Programul FastForWord automatizează procesele de gândire și dezvoltă creierul în același mod in care un atlet construiește memorie musculara, prin repetare.
În fiecare zi, copiii răspund la nenumărate exercitii din ce în ce mai dificile în succesiune rapidă, fiind practic expuşi la experiența de învățare a unui nativ vorbitor de limbă engleză. Pentru a-i motiva, primesc puncta, bonusuri sub diferite forme.
Copiii au acces la o bibliotecă virtuală, seturi de texte funcţie de nivel, pe care le parcurg alternativ cu modulele FarForWord in 3 paşi:
1. Ascultă textul citit sau îl parcurg individual şi descoperă cuvintele necunoscute pe care le consultă cu ajutorul unui dicţionar englez-englez interactiv, asistat de imagini ajutătoare, acolo unde e posibil.
2. Cu ajutorul căştilor cu microfon, se înregistrează în timp ce citesc textul, un robot intervine atunci când pronunţă greşit un cuvânt, copiii repetă după robot şi continuă textul. La finalul textului sunt evaluaţi pe baza numarului de cuvinte corecte per minut comparativ cu ţinta de referinţa. Copiii au de asemenea posibilitatea sa-şi asculte propria înregistrare.
3. Răspund la intrebări pe baza textului, pentru a se verifica daca au înţeles ceea ce au citit.
Primesc punctaje sub forma unor simboluri care îi motivează sa continue şi să îşi îmbunătăţească performanţa.
1. Principiul noului nascut care învaţă limba aşa cum o aude acasă în familie. Pe platformă nu există reguli, copilul se joacă, greşeşte, observă cum este corect şi continuă. Învăţarea se întamplă din mers, într-un mediu nativ.
2. Principiul repetiţiei. Învăţarea este rezultatul greşelilor şi a mai multor repetări. De aceea, nu recomandăm ajutor din partea părinţilor. Singurul suport pe aceştia îl pot oferi este asistenţa tehnică cu laptopul şi disciplina muncii.