Arad - Str. Ion Georgescu nr. 13
Timisoara - P-ţa Nicolae Bălcescu, nr. 4
Dumbravita - str Celini nr. 1, ap 1
Oradea -  str Iuliu Maniu nr. 14, ap 1
+40 749 155 817

Ce presupune metoda

RITM ACCELERAT DE ÎNVĂŢARE prin CONTACT REPETAT CU LIMBA ENGLEZĂ

Modul nostru de lucru este poate printre cele mai inovatoare datorită învățării combinate.
Odată înscriși la centrele noastre, copiii beneficiază de:

LECȚII CU PROFESORUL

LECȚII CU PROFESORUL, săptămânal, cu durata de 90’ , organizate și livrate în baza curiculei școlare și cerințelor de pregătire pentru examenele naționale și internaționale Cambridge

Centrele Neuron English din Arad şi Timisoara sunt ambele Centre Acreditate de Pregătire Cambridge. Profesorii au la rândul lor certificate de pregătire pedagogică fie obţinute în instituţiile de educaţie din România, fie emise direct de Cambridge. Materialele de pregătire sunt atent selecţionate de către profesori examinatori Cambdrige.

Nivelurile Cambridge pentru care pregătim sunt:

  • Young Learners (Starters, Movers, Flyers) pentru clasele II-IV
  • KET pentru clasele V-VI
  • PET pentru clasele VII-VIII
  • FCE pentru clasele IX-X
  • CAE pentru clasele XI-XII
  • dezvoltarea încrederii în sine, a auto controlului, a abilităţii de a vorbi în public şi relaţionare, stapânirea emoţiilor 
  • evaluarea si validarea nivelului de limbă de către un terţ, respectiv Institutul Cambridge
  • posibilitatea de a echivala în mod legal o diplomă Cambrigde cu un examen national:
  • Diploma YLE Flyers cu examenul de admitere in gimnaziu, clase cu predare engleză intensiv (optiunea scolilor) sau 
  • KET/PET cu examenul de capacitate la clasele de liceu cu predare engleză intensiv
  • FCE/CAE cu proba de la examenul de bacalaureat
  • Folosirea diplomei CAE pentru admiterea la universitatile din trainatate.

Formatul lecţiilor cu profesorul:

  • Grupe copii: 6-8 copii/grupă
  • Grupele sunt organizate pe niveluri de limbă și vârstă. 

PLATFORMĂ ONLINE

PLATFORMĂ ONLINE (învăţare naturală) prin acces nelimitat la o platformă online inovatoare și interactivă. Copiii pot accesa platforma oricând (în orice zi a săptămânii și în orice interval al zilei), protocolul recomandat fiind de 3 sau 5 zile /săptămână, câte 30’/zi.

Ce conține platforma?

Două module de învățare, cu interfață prietenoasă pentru copii, a caror nivel de limbă crește de la începător până la nivel bacalaureat Marea Britanie

Programul FastForWord are baze ştiinţifice, fiind creat de neurolingvişti. Este un program eficient care accelerează capacitatea de învățare a creierului, prin crearea hărţilor mentale şi a automatismelor, făcând procesul de învățare mai ușor și mai rapid.

Programul FastForWord automatizează procesele de gândire și dezvoltă creierul în același mod in care un atlet construiește memorie musculara, prin repetare.

În fiecare zi, copiii răspund la nenumărate exercitii din ce în ce mai dificile în succesiune rapidă, fiind practic expuşi la experiența de învățare a unui nativ vorbitor de limbă engleză. Pentru a-i motiva, primesc puncta, bonusuri sub diferite forme.

Copiii au acces la o bibliotecă virtuală, seturi de texte funcţie de nivel, pe care le parcurg alternativ cu modulele FarForWord in 3 paşi:

1. Ascultă textul citit sau îl parcurg individual şi descoperă cuvintele necunoscute pe care le consultă cu ajutorul unui dicţionar englez-englez interactiv, asistat de imagini ajutătoare, acolo unde e posibil.

2. Cu ajutorul căştilor cu microfon, se înregistrează în timp ce citesc textul, un robot intervine atunci când pronunţă greşit un cuvânt, copiii repetă după robot şi continuă textul. La finalul textului sunt evaluaţi pe baza numarului de cuvinte corecte per minut comparativ cu ţinta de referinţa. Copiii au de asemenea posibilitatea sa-şi asculte propria înregistrare.

3. Răspund la intrebări pe baza textului, pentru a se verifica daca au înţeles ceea ce au citit.

Primesc punctaje sub forma unor simboluri care îi motivează sa continue şi să îşi îmbunătăţească performanţa.

1. Principiul noului nascut care învaţă limba aşa cum o aude acasă în familie. Pe platformă nu există reguli, copilul se joacă, greşeşte, observă cum este corect şi continuă. Învăţarea se întamplă din mers, într-un mediu nativ.

2. Principiul repetiţiei.  Învăţarea este rezultatul greşelilor şi a mai multor repetări. De aceea, nu recomandăm ajutor din partea părinţilor. Singurul suport pe aceştia îl pot oferi este asistenţa tehnică cu laptopul şi disciplina muncii.

Centru acreditat de pregatire Cambridge. Profesori examinatori certificati Cambridge

Viziunea noastră

Vrem să fim percepuți de către familii că fiind cel mai important partener în învățarea limbii engleze, în pregătirea și dezvoltarea pentru viață, prezent și viitor.
Newsletter

Despre noi

Neuron English Romania este un program educațional care propune o abordare inovatoare de învățare a limbii engleze.

Premiza de la care plecăm, transformată în viziunea noastră, este aceea că oricine poate învăța și vorbi limba engleză ca un nativ.
Self ID Counselling SRL 2025
envelopechevron-down